למה יש נעליים על חוטי חשמל?היא אחת מהשאלות המוזרות שילדים שואלים ולהורים אין תשובה, ממש כמו איך באים ילדים לעולם (עם החסידה כמובן) או אם אלוהים הוא באמת כל יכול, האם הוא יכול ליצור אבן שהוא בעצמו לא יכול להרים?

בשביל שלא תבאסו את הילד שלכם, שרואה בכם ככל יכולים ויודעי כל, אנחנו כאן כדי להציל אתכם. טוב, לפחות לגבי השאלה הראשונה, בכל השאר תצטרכו להסתדר לבד. במאמר הבא, אנו נציג בפניכם את הסיבות השונות למה יש נעליים על חוטי חשמל וכדי שתיראו עוד יותר חכמים בעיניהם, גם נסביר למה תולים נעליים על רכבים.

אם אתם רוצים לקרוא עוד על נעליים, לחצו כאן.

למה יש נעליים על חוטי חשמל?

ישנן מספר סיבות שבגללן זה קורה. בואו נוציא מהדרך את הסיבה הכי פשוטה ובנלית שהיא שעמום. ילדים משועממים שפשוט לקחו נעליים בלויות שאין בהן צורך יותר ופשוט זרקו את הנעליים עד שהם הצליחו לתלות אותן על חוטי החשמל.

חלק מהסיבות הן לא כל כך מתאימות לילדים אז קודם כל, נציג בפניכם את הסיבות שאתם כן יכולים לספר לילדים שלכם ולאחר מכן גם נציג בפניכם את הסיבות שאינן כל כך מתאימות לילדים והן יותר לעיניכם בלבד ולידע כללי שלכם.

ההסבר הטוב ביותר שאתם יכולים לתת לילד שלכם הוא שבארה"ב, זו מסורת לציון סיום אירוע משמעותי בחיים. למשל, בוגרים שסיימו תיכון, זורקים את הנעליים שלהם על חוטי החשמל בקרבת בית הספר כדי לציין את סיום לימודיהם וגם כדי להשאיר משהו מאחור. תחשבו על זה בתור הדבר המקביל לזריקת הכובעים בסיום תואר. בנוסף, גם חיילים בצבא ארה"ב שסיימו את הטירונות שלהם, נוהגים לצבוע את הנעליים הצבאיות בצבעי דגל ארה"ב ותולים אותן על חוטי חשמל.

סיבה נוספת, קצת פחות נעימה, אך עדיין כזו שאתם יכולים לספר לילדים, היא שזוהי דרך להנציח אדם אהוב שנפטר. לוקחים זוג נעליים שהיה שייך למנוח וזורקים אותן על חוטי חשמל בקרבת הבית שבו הוא גר או במקום שהיה קרוב לליבו. הנעליים האלו הן מעין "קבר" נוסף של המת.

עכשיו אנו מגיעים לסיבות הפחות נעימות אז הכינו את עצמכם.

בארה"ב, ששם התופעה הזו היא מוכרת ושכיחה מאוד, יש בעיית בריונות גדולה בבתי הספר וזריקת נעליים על חוטי חשמל היא אחת הדרכים של הבריון להתעלל בקורבן שלו.

הסיבה המזוויעה ביותר היא שזוהי דרך לסימון טריטוריה של כנופיות וסימון מיקום שבו אפשר לרכוש סמים.

למה יש נעליים על חוטי חשמל?

למה יש נעליים על חלקו האחורי של הרכב

נתנו לכם בונוס. ככה, על חשבון הבלוג מה שנקרא. לפעמים ניתן גם לראות בלי רכבים שתולים נעלי תינוקות על אגזוז הרכב והן מגרדות בעדינות את הכביש. גם לזה יש סיבה.

הסיבה המרכזית היא להודיע שבאוטו יש תינוק או אישה בהריון ובעל הרכב בעצם מבקש לקחת את זה לתשומת ליבכם. לפעמים, זוהי סתם דרך להתגאות בכך שיש לכם ילד.

שתי סיבות נוספות קשורות באמונה – הראשונה היא שנעליים אלו, שהן בדרך כלל נעלי צעד ראשון של הילד, שומרות עליו מפני עין הרע. הסיבה השנייה היא שבעל הרכב איבד את הילד שלו בתאונת דרכים וקשירת הנעליים היא בעצם הדרך של הילד לשמור על ההורים שלו בזמן שהם בדרכים.

סיבה נוספת היא שזה פשוט סוג של קישוט. נהוג לקשט את הרכב של חתן וכלה ובחו"ל עושים זאת עם פחיות הקשורות לרכב וגם עם נעלי תינוק כדי לסמל על העתיד לבוא. לפעמים, אנשים סתם חושבים שזה יפה.

שמרנו את הסיבה המשונה ביותר לסוף – חלק מהאנשים משתמשים בנעליים אלו כנשק זמין למקרה והם יקלעו לקטטה בכבישים.

למה יש נעליים על חוטי חשמל?

עכשיו אתם יכולים לענות על השאלה המוזרה של הילדים – למה יש נעליים על חוטי חשמל?. כבר אמרנו, עם כל שאר השאלות, אתם תצטרכו להתמודד לבד. אין מה לעשות, ילדים שואלים לפעמים שאלות מוזרות, מעצבנות ולפעמים גם לא ראויות אך אלו הם ילדים ואתם אוהבים אותם בכל ליבכם.

אם אתם רוצים לקרוא עוד על נעליים, לחצו כאן.