נעלי ספורט חדשות לילדים הן מתנה טובה מאוד וכזו שהם ישמחו מאוד לקבל אך צר לנו לאכזב אתכם, אתם לא יכולים לקנות לו אותה לבד אלא אתם צריכים את הילד יחד איתכם בחנות. הסיבה הפשוטה לכך היא שהילד חייב למדוד את הנעליים לפני שקונים אותן אחרת זה עלול להיות סתם בזבוז של כסף.

במאמר, נסביר את העניין הזה קצת יותר לעומק וגם נסביר לכם מהם הדברים שיש לשקול כשקונים נעלי ספורט חדשות לילדים.

נעלי ספורט חדשות לילדים – בחרו בקפידה ובזהירות

את הנעליים החדשות של הילד, צריך לבחור בקפידה ובזהירות. אי אפשר פשוט לקחת זוג רנדומלי ולקנות אותו. הסיבה לכך היא שכל רגל היא שונה בצורתה ובגודלה. הנעליים צריכות להתאים במדויק לרגליים של הילד כדי שהרגל תוכל להתפתח כמו שצריך. במידה והנעליים לא יהיו מתאימות או נוחות, מכל סיבה שהיא, זה עלול לפגוע בהתפתחות ובגדילה של הרגל.

הנעליים צריכות לאפשר לרגל לגדול בתוכן ולכן חשוב שיהיה מספיק מרחב באצבעות. בנוסף, הנעליים צריכות לשמור על הרגל של הילד בצורה הטובה ביותר האפשרית ובמידה והנעל לא תתאים כמו שצריך, זה עלול לפגוע בכך ובסופו של דבר, זוהי המטרה המרכזית והבסיסית ביותר של נעליים.

נעלי ספורט חדשות לילדים – התחביבים של הילד

התחביבים של הילד, לוקחים אותו למקומות שונים. למשל, אם הילד אוהב כדורסל, התחביב ייקח אותו למגרש הכדורסל השכונתי. אם הילד אוהב טיפוס, התחביב ייקח אותו לגן השעשועים שבו הוא יכול לטפס על המגלשות.

תחביבים שונים מצריכים נעליים שונות המתאימות לאותו התחביב. אם הילד אוהב כדורסל, הוא זקוק לנעלי ספורט המתאימות לכדורסל שהן נעליים גבוהות עם סוליה המונעת החלקה. התחביב של הילד והמשטח עליו הוא נמצא כשהוא עוסק בתחביב זה, צריכים גם הם להילקח בחשבון בתהליך בחירת הנעליים החדשות של הילד.

נעלי ספורט חדשות לילדים

נעלי ספורט חדשות לילדים – מידת הנעליים

זה אולי נשמע מובן מאליו אך המידה הנכונה היא קריטית ביותר כשבוחרים נעלי ספורט חדשות לילדים שלכם. מידה לא נכונה, אפילו בחצי מידה, עלולה לעשות הרבה נזק לרגליים של הילד שלכם. ילדים מתפתחים במשך המון המון זמן ויש לקחת את זה בחשבון בקניית הנעליים.

מידה קטנה מדי, עשויה לגרום לנעל ללחוץ על הרגל של הילד, להפריע לזרימת הדם לאזור זה ולגרום לבעיה התפתחותית באותו אזור. בנוסף, זה שאין לרגל מקום לגדול בגלל שהנעל קטנה מדי, זו עוד בעיה בפני עצמה. נעליים גדולות מדי, גורמות לכך שלרגל אין מספיק תמיכה והרגל בעצמה צריכה לפצות על כך. זה גורם לפציעות כאלה ואחרות וגם לכך שהרגל מתכווצת כדי להחזיק את עצמה בתוך הנעל וזה גם כן גורם לעיכוב ההתפתחות של הרגל.

לכן, כשאתם קונים נעליים לילד, שימו לב שהנעל מתאימה בדיוק גם במידה וגם בנוחות. תנו לילד למדוד את שתי הנעליים כדי לוודא את ההתאמה ואת הנוחות.

נעלי ספורט חדשות לילדים – סגנון הריצה של הילד

כשאנו רצים, אנו דורכים בצורה מסוימת על הרגל. חלק מהאנשים דורכים תחילה עם כריות האצבעות, חלק עם העקב וחלק עם מרכז הרגל. הדרך שבה הילד שלכם רץ ונוחת, משפיעה גם היא על הבחירה של הנעליים.

כשאנו רצים, הרגל מקבל זעזוע מהקרקע ואותו עדיף למנוע ככל האפשר. החלק ברגל שעליו אנו נוחתים, מקבל את רוב הזעזוע ולכן חשוב שהוא יהיה מרופד ככל האפשר. לכן, אם הילד שלכם נוחת קודם עם העקב, האזור הזה צריך להיות מרופד יותר מהשאר וכך כמובן גם אם הוא נוחת על שאר חלקי הרגל.

נעלי ספורט חדשות לילדים – החברה האהובה

קל ופשוט – אם הילד שלכם אהב את הנעליים של חברה מסוימת והן היו נוחות ומתאימות לו, פשוט קנו לו נעליים חדשות של אותה החברה. הסיבה היא שאין צורך להתחיל לבדוק מה טוב בחברה אחרת אלא אם יש לכם חברה שאתם מכירים והיא טובה, אין שום סיבה להחליף אותה.

נעלי ספורט חדשות לילדים

נעלי ספורט חדשות לילדים – בחירה בדגמים שונים

למרות שאת החברה לא רצוי להחליף וכדאי להישאר עם אותה החברה, את הדגם של הנעליים כן כדאי להחליף. ככל שעובר הזמן, החידושים בתחום זה רק הולכים וגדלים. החברות עושות הכל כדי שהחוויה של נעילת הנעל והשימוש בה תהייה נוחה וקלה יותר. לכן, חפשו את הדגמים החדשים כדי לראות אולי ישנו דגם חדש שיתאים אפילו יותר לרגלו של הילד שלכם.

נעלי ספורט חדשות לילדים – החלפה

לפעמים, הנעליים מתאימות במדויק בחנות הנעליים אך כשחוזרים הביתה הן לא מתאימות כמו בחנות. לכן, לפני הקנייה, בדקו האם יש אפשרות להחליף את הנעליים במידת הצורך.

אם אתם רוצים לקרוא עוד מאמרים על נעליים, לחצו כאן.