נעלי ספורט לתינוקות עשויות להפוך את הילד שלכם לאתלט. טוב, לא באמת אבל הן אכן קנייה חשובה ונכונה וחשוב לבחור בדגם המתאים. כבר דיברנו בבלוג על איך בוחרים נעלי תינוקות ושם הסברנו מהם הדברים שחשוב לקחת בחשבון. אותם הדגשים שדיברנו עליהם שם, חלים גם כשאתם מבקשים לרכוש נעלי ספורט לתינוקות.

כמו בכל קנייה, רצוי לשמוע כמה המלצות מאנשים שכבר קנו את אותו המוצר ובזה בדיוק עוסק המאמר הבא. קבלו מספר דגמים מומלצים של נעלי ספורט לתינוקות.

נעלי ספורט לתינוקות – דגם FY9462, חברת אדידס

הוצאנו את התותחים הכבדים על ההתחלה. זה היה ברור מאליו שתקבלו כאן המלצות על החברות הגדולות ביותר, לא? אדידס, חברת הספורט הענקית, ידועה בנעליים האיכותיות והיפות שלה. הם מייצרים נעלי ספורט לכל ענף ספורט שעולה בדעתכם והספורטאים הגדולים ביותר הם הפרזנטורים שלה.

אדידס, ידועה גם כן בנעלי הספורט אלגנט שלה שאלו הם הנעליים שנמליץ לכם עליהן היום. נעליים אלו, בנוסף לכך שהן ספורטיביות והילדים שלכם יוכלו להתרוצץ איתן בגן המשחקים, הן נעליים מאוד יפות בעיצובן וכאלה המושכות את העין.

הנעליים, מתאימות יותר לבנות מאשר לבנים בשל השימוש בצבע הוורוד אך אל תדאגו, ישנם דגמים הכמעט זהים לדגם זה בצבעים שונים המתאימים גם לבנים. לנעל זו אין שרוכים אלא סקוטש. האמת, שזה עדיף, הסיבה לכך היא שלילדים קשה לשבת בשקט כדי שינעלו להם נעליים. הם זזים ודעתם מוסחת וזו יכולה להיות עבודה קשה. סקוטש, עדיף על שרוכים בכך שהסגירה היה קלה יותר ומהירה יותר.

נעלי ספורט לתינוקות – דגם FY4068, חברת ריבוק

חברת ריבוק, היא גם כן חברת ספורט מאוד מוכרת ומוערכת. לא מוכרת כמו אדידס, איך אין ספק שזהו עוד שם גדול. דגם זה, הוא דגם מעט מיוחד. הסיבה לכך היא שיש לו בטיחות כפולה על רגלו של ילדכם. לנעל זו, יש גם שרוכים וגם סקוטש. כבר דיברנו על היתרונות של הסקוטש אך התופסת של השרוכים עוזרת לשמור על הנעל צמודה טוב טוב לרגלו של הילד.  

בנוסף לבטיחות הכפולה, נעל זו עשויה מרשת העוזרת לאוורר את החלק הפנימי של הנעל וגם את הרגל. הידעתם שתינוקות מזיעים יותר מאנשים מבוגרים? בשל סיבה זו, רצוי מאוד שהנעליים שלהם יהיו מאווררות ככל האפשר והרשת בנעל זו בהחלט מאפשרת את זה.

הדבר האחרון הוא הסוליה. תפקידה של הסוליה הוא יותר מרק להיות מחיצה בין האדמה לבין הרגל שלנו. כשאנחנו הולכים, רצים, קופצים או כל דבר אחר, אנו מקבלים סוג של קונטרה מהקרקע. הקונטרה הזו עלולה לגרום לכאב לא נעים בכלל בכף הרגל והתפקיד של הסוליה הוא למגר את אותה קונטרה וזעזוע.

נעלי ספורט לתינוקות – דגם נעלי ספורט אופנה, חברת אלפנטן (ELEFANTEN)

זוהי חברה לא מוכרת. הסיבה שאנו ממליצים עליה היא שזוהי חברה מעולה שמתמחה בייצור נעלי ילדים ואומנם היא לא מוכרת בישראל אך היא מאוד מוערכת באירופה. הסיבה ששם הדגם הוא מעט מוזר הוא שהמשווק הרשמי של חברה זו הם נעלי נמרוד וכך הנעל הזו נקראת האתר הרשמי שלהם.

גם נעל זו מתהדרת בבטיחות כפולה של סקוטש ושרוכים יחד. בנוסף לכך, הרשת שמעטרת אותה עוזרת לאוורור של הנעל כמו שכבר דיברנו. הייחודיות של נעל זו משאר הדגמים שהמלצנו עליהם היא שבנעל זו יש "ספוג זיכרון" שמתאים עצמו לצורת הרגל ומרפד את חלקה הפנימי של הנעל לנוחות מרבית. הסוליה יחסית עבה כך שהזעזוע מהקרקע קטן עוד יותר.

נעלי ספורט לתינוקות

קיבלתם כאן המלצות למספר דגמים מעולים. אתם כמובן לא חייבים לבחור אחד מהדגמים הללו אך מן הסתם, אנו ממליצים לכם כן לבחור אותם. חשוב מאוד לשים לב לשים לב לקריטריונים החשובים של בחירת נעליים כדי לרכוש את הנעל הטובה ביותר בעבור הילד שלכם.  אם אתם רוצים לקרוא עוד בנושא נעלי צעד ראשון, לחצו כאן.

שאלות נפוצות

נעלי ספורט לתינוקות – מהן החברות המומלצות?

החברות המומלצות הן בדיוק אותן החברות שמומלצות בעבור מבוגרים – נייק, אדידס וכדומה. בנוסף, יש כמה חברות המתמחות בנעלי ילדים וכדאי לבדוק אותן.

נעלי ספורט לתינוקות – למה כדאי לקנות?

הסיבה שכדאי לקנות נעלי ספורט לתינוקות הן שבדרך כלל, הן תופסות טוב יותר את הרגל מאשר נעליים אלגנטיות או מגפיים. אחיזה טובה של הרגל, עוזרת למנוע פציעות.

נעלי ספורט לתינוקות – למה חשוב לשים לב?

חשוב לבדוק שהנעל מחזיקה טוב את הרגל, שהיא נוחה לילד, שהיא גמישה ושהסוליה שלה מפסיק חזקה ובולמת זעזועים בצורה טובה.