נעלי ספורט ילדים עשויות לעזור מאוד לילד שלכם. ילדים אוהבים לרוץ ולשחק וחשוב שיהיו להם נעליים טובות וחזקות שיגנו עליהם מפני פציעות. במאמר זה נציג בפניכם מספר דגמים מומלצים של נעלי ספורט ילדים ואף נסביר על אילו דברים יש לשים דגש כשבוחרים נעלי ספורט ילדים.

נעלי ספורט ילדים – הדגמים המומלצים

נעלי נייקי – GREY FLEX 2014

נעלי ספורט אלו מתאימות יותר לבנים אך בצבע הנכון יכולים להתאמים לבנות גם כן. נעליים מעולות למתרוצצים הקטנים שלכם וכאלה שיתנו לכם ראש שקט מבחינת הבטיחות.

סוליית הגומי של הנעל תספוג טוב יותר את הזעזוע מהקרקע ותשמור טוב יותר על כף רגלו של הילד. סוליית גומי עוזרת לפזר את המכה של הקרקע לאורך הנעל באופן די שווה וכך קורה שכל הרגל חוטפת את הזעזוע ולא רק מקום אחד. תחשבו על זה שבמקום לקבל מכה גדולה במקום אחד, אתם תקבלו כמה מכות קטנות ולא מורגשות בכמה מקומות.

בנעלי ספורט, אנחנו מן הסתם, עושים ספורט ובספורט אנו מזיעים. נעל זו מאובזרת ברשת פנימית וחיצונית העוזרת לאוורר את הרגל והנעל ובנוסף, בחלקו הפנימי של הנעל ישנו ריפוד העוזר לאחיזה טובה יותר של הנעל ברגל, דבר המונע פציעות כמו עיקומי קרסול. נעליים אלו הן קלות משקל, דבר שהוא חשוב מאוד בנעליים ובמיוחד בנעלי ילדים והם זמינות במגוון רחב של מידות.

נעלי נייקי – Revolution 3

נעלי הספורט המדהימות הללו, מגיעות במגוון קומבינציות של צבעים. גם בנעל זו, כמו בנעל ה-FLEX, ישנה סוליית גומי העוזרת לצמצם את הזעזוע מהקרקע. בנוסף לכך, קיימת סוליית קצף פנימית המציעה נוחות מרבית ומצמצמת עוד יותר את הזעזוע מהקרקע בזמן ההליכה או הריצה. הנעל כולה עטופה ברשת אופנתית המאווררת את הנעל והנעל זמינה למגוון מידות.

נעלי נייקי – ONE SE

נעליים המתאימות ליומיום ולא רק לפעילות ספורטיבית. הילדים בהחלט יכולים לנעול אותן לבית הספר או לחוגים השונים אחרי הצהריים. זמינות במגוון וריאציות של צבעים ומידות. גם נעל זו מציעה אוורור מעולה בשל הרשת שמקיפה אותן וגם בהן יש סוליית גומי המציעה פיזור טוב יותר של הזעזוע מהקרקע. חלקה הפנימי של הנעל היא מרופדת, מה שהופך את הנעל לנוחה מאוד בנוסף לעובדה שהריפוד עוזר לאחיזה טובה יותר של העקב והקרסול. הן קלות משקל מה שכמובן חשוב אצל נעלי ילדים.

נעלי אדידס – 20Ultraboost

נעליים אלו של חברת אדידס המעולה, לא חוסכות בשום פרט, לא משנה כמה קטן הוא. הסוליה המעוגלת במקצת, עוזרת לתנועה המלאה של הרגל בזמן הליכה וריצה (אצבעות מובילות, כף הרגל עוקבת והעקב מאספת). בנוסף לכך, פתח הנעל הוא די רחב כדי שתהייה לרגל חופשיות תנועה אך צרה מספיק כדי להחזיק את הרגל בצורה המיטבית. נעל זו היא מעט יקרה יותר אך היא שווה כל שקל.

תוכלו למצוא נעליים אלו גם במידות למבוגרים.

נעלי ספורט ילדים – בחירת הנעליים

כשבוחרים נעלי ספורט ילדים, ישנם מספר דברים שחשוב לשים עליהם דגש והאמת, ברובם הם אותם הדברים שיש לשים לב אליהם בבחירת כל סוג של נעליים אז קראו טוב טוב את הפסקאות הבאות והפנימו אותן. אנו מציעים אפילו לרשום לכם נקודות כדי לא לשכוח.

הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו הוא הנוחות של הנעל. נעל נוחה היא נעל שהילד ינעל באופן קבוע ובסופו של דבר בשביל זה אתם קונים לו נעלי ספורט. נעליים לא נוחות פשוט ישכבו בארון או במגירת הנעליים ויצברו אבק. לאחר מכן, חשוב לראות שהנעל היא בטוחה מספיק. הנעל צריכה להחזיק טוב את הרגל של הילד שלכם אך לא להיות צמודה מדי. נעל צמודה מדי מונעת את מלוא טווח התנועה של הרגל ועשויה לגרום לנפילות. הנעל צריכה להחזיק את הרגל טוב ובאופן הדוק כשהיא קשורה. הסיבה לכך היא שנעל רופפת לא תומכת מספיק ברגל ובקרסול ולא תמנע פציעות. נעל הדוקה עשויה למנוע פציעות חמורות כמו סיבוב קרסול.

הדבר הבא שיש לשים לב אליו הוא הסוליה. הסוליה צריכה להיות מספיק חזקה וגמישה כדי לאפשר טווח תנועה טוב מצד אחד וספיגת זעזועים מצד שני. הסוליה היא זו שסופגת את הזעזוע מהקרקע כאשר הולכים או רצים ולכן חשוב מאוד שהיא תהייה מספיק רחבה וגמישה כדי שהזעזוע ייספג בה ככל האפשר ולא יגיע אל הרגל של הילד שלכם.

נעלי ספורט ילדים

נעלי ספורט ילדים אפשר למצוא כיום בכל חנות נעליים. כדי למצוא את הנעליים הטובות ביותר (גם אם אלו לא הדגמים שהמלצנו עליהם כאן), אתם חייבים להגיע לחנות מכובדת שמעסיקה אנשי מקצוע טובים. אנו ממליצים על נעלי נמרוד. המבחר שלהם הוא רחב וכולל דגמי נעליים של החברות הגדולות כמו נייקי ואדידס. כשאתם מגיעים לאחד הסניפים שלהם, או לכל חנות נעליים אחרת, שימו לב לדגשים שהצגנו כאן ובדקו שהם קיימים בכל נעל ונעל שאתם שוקלים לקנות. המוכרים ידעו להתאים לכם את הנעל המתאימה ביותר. לחצו כאן כדי ללמוד עוד על נעלי צעד ראשון.

שאלות נפוצות

נעלי ספורט ילדים – למה יש לשים לב כשקונים נעלי ילדים?

הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם כשקונים נעלי ילדים הם נוחות הנעל, הבטיחות שלה (הנעל צריכה לתפוס את הרגל והקרסול בצורה טובה), הגמישות שלה והסוליה.

נעלי ספורט ילדים – מהן החברות המומלצות?

החברות המומלצות לקניית נעלי ספורט לילדים הן החברות המוכרות כמו נייקי ואדידס אך אל תחששו לקנות נעליים של חברות אחרות. ישנן המון חברות משובחות שלא מקבלות את הקרדיט המגיע להן. בקשו מהמוכר בחנות להמליץ לכם על חברות ודגמים.

נעלי ספורט ילדים – למה כדאי לקנות נעלי ספורט לילדים?

ילדים אוהבים לשחק ולהתרוצץ המון, בין אם זה בבית, בגן המשחקים, בגן הילדים או בבית הספר. לכן, חשוב מאוד שהנעליים שלהם יהיו נוחות וכאלה שישמרו על הרגל שלהם בצורה הטובה ביותר. נעלי ספורט עושות בדיוק את הדברים הללו ובצורה יעילה יותר מסוגי נעליים אחרות. לכן, כדאי לרכוש נעלי ספורט ילדים.